Головна » Статті » С++ » Приклади програм

Клас прямої трикутної призми в С++
#include<iostream>
#include<cstdlib>
#include<cmath>
using namespace std;

class prizm
{
    float a, b, c, h;//параметри призми
    public:
        prizm(float x, float y, float z, float H)//конструктор; передача значення параметрів
        {
            a=x;
            b=y;
            c=z;
            h=H;
        }
        float Sb()//бічна площа
        {
            return(h*a+h*b+h*c);
        }
        float So()//площа основи
        {
            return( sqrt( (a+b+c)*(a+b-c)*(a-b+c)*(-a+b+c) )/4 );
        }
        float S()//повна площа
        {
            return( h*(a+b+c)+sqrt( (a+b+c)*(a+b-c)*(a-b+c)*(-a+b+c) )/2 );
        }
        float V()//об'єм
        {
            return( h*sqrt( (a+b+c)*(a+b-c)*(a-b+c)*(-a+b+c) )/4 );
        }
};

int main()
{
    float a, b, c, h;// параметри призми
    cin >> a >> b >> c >> h;//введення параметрів з клавіатури
    prizm object(a, b, c, h);//створення об'єкта і передача йому введених параметрів
    cout << "Sb=" << object.Sb() << endl;
    cout << "So=" << object.So() << endl;
    cout << "S=" << object.S() << endl;
    cout << "V=" << object.V() << endl;
    
    system("pause");
}
 
Категорія: Приклади програм | Додав: Lord_Adwond (27-03-2018) | Автор: Lord_Adwond
Переглядів: 180 | Теги: С++, геометрія, класи, конструктор | Рейтинг: 5.0/1
Всього коментарів: 0
avatar