Головна » Статті » С++ » Приклади програм |
Клас прямої трикутної призми в С++
#include<iostream> #include<cstdlib> #include<cmath> using namespace std; class prizm { float a, b, c, h;//параметри призми public: prizm(float x, float y, float z, float H)//конструктор; передача значення параметрів { a=x; b=y; c=z; h=H; } float Sb()//бічна площа { return(h*a+h*b+h*c); } float So()//площа основи { return( sqrt( (a+b+c)*(a+b-c)*(a-b+c)*(-a+b+c) )/4 ); } float S()//повна площа { return( h*(a+b+c)+sqrt( (a+b+c)*(a+b-c)*(a-b+c)*(-a+b+c) )/2 ); } float V()//об'єм { return( h*sqrt( (a+b+c)*(a+b-c)*(a-b+c)*(-a+b+c) )/4 ); } }; int main() { float a, b, c, h;// параметри призми cin >> a >> b >> c >> h;//введення параметрів з клавіатури prizm object(a, b, c, h);//створення об'єкта і передача йому введених параметрів cout << "Sb=" << object.Sb() << endl; cout << "So=" << object.So() << endl; cout << "S=" << object.S() << endl; cout << "V=" << object.V() << endl; system("pause"); } | |
Переглядів: 180 | | |
Всього коментарів: 0 | |